Dsc00779

Sjoerd Vaartjes

16 oktober 1995 ~ 24februari 2010

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op

  1. Monique zegt:

    Wat een prachtige foto van een prachtig mens!

  2. Wat een mooie jongen, die blauwe ogen in 1 staar naar zijn Mac. Heb de foto meegenomen als mooie herinnering aan hem, kan ik af en toe nog naar zijn mooie koppie kijken.
    Liefs Mirjam

  3. Een mooie foto van een bijzondere jongen. Die blik draagt veel in zich. Dit gezicht met deze blik wekt bij mij veel sympathie op. Sjoerd, ik ken je alleen via de woorden van je vader, woorden die op mij veel indruk hebben achtergelaten. Woorden die mij aan het denken hebben gezet en die mij veel onbelangrijke zaken hebben laten relativeren. Ik hoop ook na je overlijden regelmatig op deze web-log gast te mogen zijn. Het ga je goed.

  4. Marja van den Broek-Soer zegt:

    Nico, Monique, over de manier waarop jullie deze moeilijke periode samen zijn doorgekomen met steun van jullie naasten, spreek ik mijn oprechte waardering uit. Het meest verschrikkelijke wat je kan overkomen hebben jullie(door de manier waarop jullie ermee om zijn gegaan) tot een mooi, warm, liefdevol en ontroerend samenzijn gemaakt, waarbij het welzijn van Sjoerd voorop stond. Ik wens jullie, jullie naasten en kinderen heel veel sterkte. Sjoerd heb ik persoonlijk niet gekend maar ik weet zeker dat hij voor altijd in jullie hart zal zijn.
    Marja.

  5. Evelien zegt:

    Wat een bewogen jaar is het geweest. Met veel verdriet kijk ik naar jullie laatste bericht. Dat alles zo snel is gegaan…

    Quil: Slaap zacht
    Nico en de rest: Ontzettend veel sterkte…

  6. Miralci zegt:

    Ik verneem nu pas dat Sjoerd (die ik als Quil kende via het internet), heengegaan is. Ik kende hem niet goed, maar voor zover hij met me praatte, leek hij me een aardige en erg slimme jongen. Het ga je goed, en ook enorm veel sterkte aan de familie!

Plaats een reactie