Monique schrijft een woord van dank

Natuurlijk sluit ik me volledig aan bij het dankwoord van Nico.
Ook ik wil iedereen bedanken die het afgelopen jaar ons in welke vorm dan ook gesteund heeft!
Mede door alle hulp, begrip en blijken van medeleven, was ik in staat om dit vol te houden.
Familie en vrienden bedankt!
In het bijzonder wil ik Bert bedanken, die ondanks alle moeilijkheden, naast mij blijft staan. Je bent een lieverd!
En dan tenslotte Nico: dank voor het schrijven van de weblog, waardoor iedereen zo goed gexc3xafnformeerd was.
Dat leverde mij kostbare tijd op, die ik dan weer aan Sjoerd kon besteden. Ik ben je nog meer gaan waarderen als een hele goede, lieve en betrokken vader, en ik ben blij dat we alles dit jaar in harmonie hebben kunnen regelen!

MONIQUE

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Monique schrijft een woord van dank

  1. Marja van den Broek-Soer zegt:

    Nico, Monique, over de manier waarop jullie deze moeilijke periode samen zijn doorgekomen met steun van jullie naasten, spreek ik mijn oprechte waardering uit. Het meest verschrikkelijke wat je kan overkomen hebben jullie(door de manier waarop jullie ermee om zijn gegaan) tot een mooi, warm, liefdevol en ontroerend samenzijn gemaakt, waarbij het welzijn van Sjoerd voorop stond. Ik wens jullie, jullie naasten en kinderen heel veel sterkte. Sjoerd heb ik persoonlijk niet gekend maar ik weet zeker dat hij voor altijd in jullie hart zal zijn.
    Marja.

Plaats een reactie